عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 26 مهر 1400
بازدید : 315
نویسنده : mozhgan

بریس های ارتودنسی متشکل از براکت ها و سیم هایی است که برای اصلاح نامرتبی و شلوغی دندان ها و مشکلات بایت استفاده می شوند. بیشتر افرادی که از مشکلات ارتودنسی رنج می برند، در دوران نوجوانی از بریس های ارتودنسی استفاده می کنند. با این حال بزرگسلان نیز می توانند از این بریس ها بهره ببرند. هدف انجام ارتودنسی، صاف و همتراز کردن دندان ها و استخوان های فک به منظور بهبود ظاهری لبخند می باشد.

برای مشکلات جزئی تر می توان از ارتودنسی متحرک و سفارشی به نام ارتودنسی نامرئی یا اینویزیلاین استفاده کرد. این بریس ها ممکن است از نوع ثابتشان گران تر باشند اما در میان بزرگسالان از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

۱. انجام درمان های دندانپزشکی پیش نیاز مراجعه به دندانپزشک برای چکاپ دندان ها پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی و گرفتن وقت مشاور

۲. آمادگی احساسی  درمان های ارتودنسی یک تعهد مهم از سوی بیمار است و نیازمند تغییراتی در سبک زندگی است. بریس های ارتودنسی همچنین می توانند بر ظاهر فرد اثر گذارند. اگر قبل از شروع ارتودنسی استرس داشتید سعی کنید به مزایایی که بریس های ارتودنسی می توانند به همراه داشته باشند، فکر کنید.

3.تمیز کردن دندان ها برای چسباندن بهتر بریس ها به دندان، متخصص ارتودنسی لازم است سطح دهان را خالی از ماده پلاک کند. بنابراین در صورتی که تمایل به پاکسازی حرفه ای دندان ها توسط ارتودنتیست خود ندارید، می توانید پس از خوردن آخرین وعده غذایی قبل از ارتودنسی، دندان ها را به طور کامل تمیز کنید.

 4.گرفتن آخرین عکس سلفی هنگامی که اعتماد به نفس کافی برای لبخند زدن نداریم، مجبور به خندیدن با لب های بسته می شویم. اما سعی کنید قبل از شروع ارتودنسی بدون سیم حتما یک عکس با نشان دادن دندان هایتان داشته باشید زیرا پس از اتمام ارتودنسی از دیدن این حجم از تغییر لذت خواهید برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر خدمات دندانپزشکی (ایمپلنت دندان، بریج دندان، دندانپزشکی بارداری و...) می توانید به سایت ما مراجعه کنید.





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com